Ko hoće ispravku računa, mora da se žali

0
284

Elektroprivreda Srbije obavestila je sve potrošače koji nisu zadvoljni visinom decembarskih računa da ih reklamiraju na šalterima te kompanije.

Kako su iz EPS-a naveli za B92, reklamacija je obavezna i bez nje problematični računi neće biti kontrolisani.

Iz EPS- a međutim nisu odgovorili na pitanje da li će zbog tog problema biti produženi rokovi za plaćanje računa za struju biti pomereni.

Takođe, zanimalo nas je i da li je potrebno da potrosači koji se žale moraju da poštuju propisani rok za reklamaciju od 8 dana od prijema računa, koji je uglavnom već istekao.

Bez odgovora je ostalo i pitanje da li će postojati mogućnost da se nezadovoljnim korisnicima odloži plaćanje spornih računa do utvrđivanja da li je bilo grešaka u očitavanju pa su računi u pojedinim slučajevima i duplirani.

Umesto odgovora na sva ova kao i pitanje ima li napretka u utvrđivanju odgovornosti nadležnih u kompaniji, od EPS-a smo dobili tipsko saopštenje prosleđeno svim medijima sa uputstvima za reklamaciju.

U saopštenju je objašnjeno da građani reklamacije mogu da se podnesu po regularnoj proceduri na šalterima JP EPS u elektrodistribucijama, na adresi koja se nalazi na svakom računu.

Prigovori mogu da se upute i pisanim putem na adresu naznačenu na prednjoj strani računa, ili lično na šalteru, na istoj adresi, a rok za prigovor je osam dana.

Na svakom računu, kako se navodi, naveden je i broj telefona na koji kupac, u zavisnosti od mesta stanovanja, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

EPS naglašava da je prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, procenat očitanih brojila u Srbiji 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira i u Beogradu je primljeno manje od 0,1 odsto reklamacija.

Sve nepravilnosti koje su uočene na decembarskim računima za električnu energiju , kako se dodaje, biće savesno i odgovorno ispitane, svaki slučaj će biti pojedinačno razmotren i nijedan kupac kod kojeg se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen.

„Sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biće ispravljene sve eventualne greške koje su načinjene u čitanju za decembar. Na taj način u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja“, piše u saopštenju.

EPS naglašava i da je u toku unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.

Izvor: B92

POSTAVI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here